Latest News

Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

Η εκδίκηση της πρώην του Σταύρου Κωνσταντίνου : Το διαδίκτυο γέμισε με γυμνές φωτογραφίες του [ΒΙΝΤΕΟ-ΕΙΚΟΝΕΣ]

stauros-konstantinou-570
"Ρόμπα" έγινε - λέει- ο Κύπριος τραγουδιστής Σταύρος Κωνσταντίνου μετά από την διαρροή γυμνών του φωτογραφιών...

στο διαδίκτυο.

Ο τραγουδιστής έπαθε σοκ ενώ επικοινώνησε με τον δικηγόρο του και απευθύνθηκαν στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος έτσι ώστε να κατέβει το προφίλ της συγκεκριμένης κοπέλας. Μπορεί το προφίλ να σβήστηκε, αλλά ο τραγουδιστής δεν γλύτωσε τη διαρροή των φωτογραφιών που έχουν κάνει τον γύρο του διαδικτύου.
Ο νεαρός Κύπριος που έγινε γνωστός μέσα από το μουσικό ριάλιτι «Super Idol» πριν από 10 χρόνια, εκεί που πρωτογνωρίσαμε και την Τάμτα, είδε τον εαυτό του στο... γυμνό μεγαλείο του! Ο Σταύρος Κωνσταντίνου εκτέθηκε στο Facebook από την πρώην ερωτική του σύντροφο σε μία μορφή εκδίκησης για τον χωρισμό τους, όπως λέει ο ίδιος.
Οι φωτογραφίες χρονολογούνται από το 2012 όταν ο Κωνσταντίνου διατηρούσε σχέση με την κοπέλα που τον εξέθεσε. «Είμαι εξοργισμένος με αυτό που μου συμβαίνει! Δεν έχω δώσει ποτέ το δικαίωμα να βγουν τέτοιες δικές μου φωτογραφίες προς τα έξω. Θεωρώ πως είναι άδικο αυτό που συνέβη. Δεν έχω κάνει ποτέ σε κάποια σχέση μου οτιδήποτε κακό... Νιώθω ένα μίσος προς αυτό το άτομο», είπε μιλώντας σε κυπριακή τηλεοπτική εκπομπή, τηλεφωνικά.
Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, είχε μία σύντομη σχέση με το συγκεκριμένο άτομο το καλοκαίρι του 2012 και από εκεί και μετά οι δρόμοι τους χώρισαν. Η συνέχεια που εκτυλίχθηκε τις τελευταίες ώρες, είναι κατά τη γνώμη του μία εκδίκηση για προσωπικούς λόγους που δεν τους γνωρίζει.