Latest News

Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015

Πάρτι στο Twitter με την έρευνα για την πορνεία φοιτητριών: Εχω και τυρόπιτα, πάμε μια βόλτα;

Γλεντάει το twitter με τo δημοσίευμα των «Times» ότι οι Ελληνίδες φοιτήτριες πουλάνε σεξ για μια τυρόπιτα...
λόγω κρίσης.(ΕΔΩ)
Οι χρήστες του μέσου κοινωνικής δικτύωσης δεν άργησαν να διακωμωδήσουν το δημοσίευμα, με αποτέλεσμα το hashtag #tyropita να σαρώνει τις τελευταίες ώρες.
Διαβάστε μερικές από τις πιο αστείες αναρτήσεις:
  • Μας καλημερίζει κ ο κυρ Στέφανος στο φούρνο με ύφος Σπαλιάρα τώρα, κατάλαβες;
  • Μπαίνουμε να ζητήσουμε μια τυρόπιτα και μας κοιτάνε λες και ζητάμε προφυλακτικά... Εκεί μας καταντήσατε
  • Τι έγινε; Δεν βρίσκω ν' αγοράσω μια τυρόπιτα....
  • Αντε αγοράκι μου Δημητράκη να πεις στην μαμά σου να σου δώσει λεφτά για μια τυρόπιτα και μην γράφεις χαρτάκια
  • -Μωρό θες τυρόπιτα;
  • -Πρόστυχε!!!!!
  • Ο φούρναρης είναι ο επιβήτορας της γειτονιάς
  • Θέλω δυο για να ανοίξουμε φύλλο για τυρόπιτα
  • Όσο υπάρχουν λεφτά για τυρόπιτα η κοινωνία θα λειτουργεί μια χαρά...
  • Δηλαδή αν αντί για μία τυρόπιτα αγοράσεις όλο το ταψί, ετοιμάζεσαι για πάρτι οργίων με Ελληνίδες φοιτήτριες;
  • Πήρε τηλέφωνο ένα φίλος και μου λέει φτιάξε καφέ, έρχομαι από κει φέρνω και τυρόπιτα. Σκιάχτηκα
  • -κορίτσι μου φάε κάτι, μια τυρόπιτα νηστικιά θα μείνεις;
  • -δεν θέλω έχω πονοκέφαλο.
  • Τυρόπιτα για τις λαϊκές, κρουασάν για τις πιο εκλεπτυσμένες.
  • Ηδη παρατηρούνται σημαντικές ελλείψεις τυρόπιτας και προφυλακτικών στην αγορά. Δεν υπάρχει κράτος; Πού πηγαίνουμε;
  • Φήμες λένε πως οι άντρες από δω και στο εξής θα λένε: Είσαι το τυροπιτάκι μου...
  • Δεν φταίω εγώ μαμά , μου έριξαν τυρόπιτα στο ποτό μου
  • Το αφεντικό με παρενοχλεί σεξουαλικά. Με ρώτησε αν θέλω κι εγώ τυρόπιτα
  • Εχω και τυρόπιτα, πάμε μια βόλτα;